مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-07اقتصادي

فارس من | فاز نخست پیست موتورسواری خراسان جنوبی اجرا می شود


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در راستای تأمین اعتبارات و هزینه های مالی احداث پیست استاندارد موتورسواری خراسان جنوبی با همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه چرا خراسان جنوبی یک پیست استاندارد ندارد در سامانه فارس من، خبرنگار خبرگزاری فارس موضوع را از مسئول مربوطه پیگیری کرد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رابطه با این موضوع، اظهار داشت: در راستای احداث پیست استاندارد و مجهز موتورسواری خراسان جنوبی با پیگیری های اداره کل، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی در تاریخ 28 بهمن ماه 98 سفری به بیرجند داشتند.

وی افزود: برابر دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر جانمایی و تأمین اعتبار ملی احداث 8 باب پیست استاندارد در مراکز استان های کشور، سایت 4.

5 هکتاری جنب استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند مورد تأیید کمیته فنی فدراسیون قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: مراتب احداث پیست استاندارد مرکز استان در مرحله پیگیری های اداری آن تا حصول نتیجه با اولویت در دستور کار اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | فاز نخست پیست موتورسواری خراسان جنوبی اجرا می شود

فارس من | فاز نخست پیست موتورسواری خراسان جنوبی اجرا می شود